תיקון מחשבים ניידים - תיקון מקבוק

תיקון מחשבים ניידים

תיקון מקבוק

תיקון מחשבים ניידים
תיקון מחשבים ניידים

תיקון מקבוק , שירות אפל אנו מתקנים כל מק.

 תיקון מקבוק

תיקון מחשבים ניידים – תיקון מקבוק מהיר, אמין וכמובן תמיד מקצועי לחלוטין. שירות אפל ממקצוענים! גורם נפוץ מאוד לשגיאות ב- MacBook הוא לוח הראשי הפגיע מאוד. אין תאורה אחורית, צפצופים שונים, סימני שאלה, מסך שחור, כמעט תמיד הם סימפטומים של אותו דבר. אם אינך רואה נורה ירוקה או כתומה על המטען (MAGSAFE) (הסוללה אינה נטענת), יש לתקן את לוח הראשי.  

 החלפת מסך תצוגה של MacBook

תיקון מסך מקבוק Apple MacBook  אנו נחליף גם את תצוגת ה- LCD שלכם! אנו מחליפים כל סוגי המסכים הפגומים, או במקרים בודדים עלינו לשנות את החלק העליון כולו, מכיוון שהתיקונים לעיתים קרובות קשים בגלל תצוגות המודבקות של ימינו.

 החלפת סוללות מקבוק

לפעמים אתה פשוט לא מרוצה לגמרי מחיי הסוללה של ה- MacBook שלך, אך במקרים רבים החלפת הסוללה היא הכרחית בהחלט. עבודה עם סוללה פגומה עלולה להיות מסוכנת מאוד עקב פיצוץ מתקרב, כלומר סכנת שריפה במקרה של קצר חשמלי. ב- MacBook, לעיתים קרובות אתה מבחין בפגם בסוללה כאשר משטח העכבר אינם פועלים עוד כראוי מכיוון שהסוללה מתנפחת לאט. עלויות החלפת סוללות החל מ- 650 ש"ח באפל הסוללות מחוברות ע"י דבק חזק כך שמקבוק כך שקשה להסיר את הסוללה בהתחלה.

 נזקי מים של מקבוק

תיקון מחשבים ניידים – נזקי מים הם ליקויים ערמומיים, נזקים מסוימים מופיעים רק לאחר מספר ימים, חודשים או יותר בהפעלה נוספת.
לא משנה אם ה- MacBook שלך התייבש בשיטת האורז או מייבש השיער (הכל שטויות!), תיקון או ניקוי של MacBook הם תמיד הכרחיים מייד!
חשוב מאוד שהסוללה תתנתק מיד כדי שלא ייווצר נזק נוסף! בוא מיד ואל תחשוב על זה שוב לאחר הייבוש, לא זה מסוכן!
תיקון מקבוק עם נזקי מים (נזקים נוזליים) ניתן לביצוע, ל- MacBooks המודרניים רכיבים רבים העלולים להיפגע על ידי רסס מים. מדריך זה יסביר את כל מה שאתה צריך לדעת על נזקי מים של MacBook ויעזור לך להחליט אם לנסות לתקן בעצמך או לראות מומחה.

 כרטיסי מסך של MacBook

Apple MacBook Repair , תיקון מחשבים ניידים, אנו נראה לכם מספר שגיאות ידועות אשר סימפטומטיות לשגיאת גרפיקה של הכרטיס מסך ברכיבים של MacBook AMD.
יש גם הרבה שגיאות סדרתיות ידועות במודלים שונים בשנים האחרונות, אפל ידועה בכך.
תיקון כרטיסי גרפיקה של MacBook , נראה לכם מספר שגיאות ידועות שאופייניות לשגיאת גרפיקה של MacBook.
תצוגת MacBook פתאום כבר לא מציגה תמונה, מציגה פסים, כתמים, פיקסלים, צבעים שגויים.
מסך האתחול נתקע, סרגל הטעינה או לוגו Apple קופאים בעת ההפעלה?
בעת ההפעלה ניתן לשמוע צליל אחד או יותר, המאוורר חזק או פועל ברציפות.

אנו יכולים לתקן את שבב כרטיס המסך iMac או MacBook שלך ברמת רכיב מבלי להחליף את כל לוח האם, כפי שאפל מנסה.

 תיקון iMac

החלפת או תיקון IC לתאורה אחורית , לתצוגה שלך כבר אין תאורה אחורית, ברוב המקרים זה לא נובע מהתצוגה! זהו נזק ללוח לוגי לתאורה האחורית, אותו יש להחליף או לתקן.
תיקון
WIFI סמל WIFI אפור, אין רשת זמינה, הסיבה היא בדרך כלל נזק ללוח לוגי. שגיאה זו ניתנת לביטול על ידי תיקון מודול ה- WIFI בלוח הראשי. חיסול
הקצרים
מתח יתר הוא אחד הגורמים השכיחים לקצר על לוח ההיגיון, שכמובן ניתן לתקן עד 95%.
החלפה או תיקון של שבבי גרפיקה
שבב גרפי פגום מתבטא בדרך כלל על ידי פסים בתצוגה וכמובן העובדה שהמכשיר שלך כבר לא יכול לאתחל.
אם נשללו סיבות אחרות לטעות, זו בדרך כלל טעות בכרטיס המסך. במקרה זה נחליף לחלוטין את שבב הגרפיקה ונשתמש באמצעי זה לתיקון ה- iMac שלך.

 שדרוג / שדרוג

תיקון מקבוק – החלפת כונן קשיח של MacBook או iMac לכונן SSD מהיר בהרבה, כמובן עם העברת נתונים מלאה, הרחבת זיכרון, והכל בצורה מקצועית, אנו הופכים את ה- MacBook הישן שלך למכשיר חדש ומהיר בהרבה.
שדרוג MacBook / Pro Air SSD, התאמה מחדש, שדרוג
אילו אפשרויות עומדות בפניך אם ה- MacBook שלך הפך איטי יותר? אז אתה צריך לחשוב על התאמה מחדש של כונן קשיח SSD מהיר "דיסק מצב מוצק".

מהם היתרונות העיקריים של SSD "דיסק מצב מוצק" ב- MacBook שלך:

הפעלת מערכת מהירה בהרבה, אפשר לומר מהר יותר פי 6-10, תלוי ב- SSD! כיבוי מהיר הרבה יותר, או התעוררות מזמן שינה מהירה יותר. הפעלת תכנית מהירה הרבה יותר, כמו גם זמן טעינה ו- SSD הם הרבה יותר חסכוניים באנרגיה. בנוסף, כונני SSD שקטים, קלים יותר ואינם רגישים לרטט