יתרונות מערכות סינון תת כיוריות

יתרונות מערכות סינון תת כיוריות

עד כמה מי הברז שאנו שותים טובים לבריאותנו? התשובה לכך, למרבה הצער, אינה חד משמעית. על אף שמקורות המים ואמצעי הובלתם נמצאים תחת פיקוח קפדני של משרד הבריאות, התשתיות הביתיות שלנו פרוצות לחלוטין וחשופות ללכלוך רב מהסביבה החודר אל מי השתייה. בנוסף לכך, הוספה של כלור וחומרים כימיים נוספים אל מי השתייה על מנת למנוע זיהומים עשויים לגרום לנזקים בריאותיים לטווח הארוך. כתוצאה מכך, אנו צורכים מים בעלי ריח רע המכילים מזהמים שעשויים להוות סיכון בריאותי. מסיבה זו ורבות אחרות, משפחות רבות בישראל בוחרות להתקין כיום אמצעי טיהור מים בביתם. מערכות סינון תת כיוריות מהוות פתרון יעיל לאתגר זה המציע יתרונות רבים.

מים ללא אבנית

המים בישראל נחשבים ל"מים קשים". כלומר, מים המכילים כמות גבוהה של אבנית. על אף שהאבנית אינה מהווה סיכון בריאותי ממשי, היא פוגעת משמעותית באיכות המים ומשפיעה על טעמם ועל התחושה בפה בעת שתייתם. עם זאת, הנזק הגדול ביותר שהיא מסבה היא למכשירי החשמל בביתנו העושים שימוש בתשתיות המים. מדיחי הכלים, דוד השמש, מכונת הכביסה, הקומקום החשמלי ועוד מגוון מכשירים אחרים, צוברים אבנית במהלך שימוש ממושך והמשקעים מסבים נזק עצום לצנרת המכשירים ולתפקודם התקין.  מערכות סינון תת כיוריות  מותקנות ברמת התשתית ודואגות כי כל אספקת המים בבית תסונן, ולא רק מי השתייה. בנוסף, מערכות רבות מעניקות תוספת מגנזיום למים. התוצאה? בכל פינה בבית, יש לך מים צלולים יותר ונקיים מאבנית.

פרקטי ונוח יותר

הפופולריות של ברי מים הולכת וצוברת תאוצה. המבנה המעוצב, האפשרויות המגוונות ובעיקר הפרסום האגרסיבי הפכו אותם למוצרי חובה בכל בית. עם זאת, ישנם לא מעט אתגרים בבר המוצב על משטח במטבח.

  • בר המים הוא גדול ומסורבל ותופס שטח רב בבית.
  • השימוש בדגמים החדישים יותר עשוי להיות מורכב לילדים או אנשים מבוגרים.
  • בר המים נועד למי שתייה בלבד ואינו מספק לנו סינון עבור מכשירים חשמליים המחוברים לרשת המים.

גם במובן הזה, מערכות סינון תת כיוריות מביאות יתרון משמעותי. המערכת מותקנת באופן סמוי מתחת לכיור ואינה תופסת מקום. כך, יש לך לצד הפתרון המקיף והשלם יותר גם יתרון אסתטי. כל הברזים שלך בבית פשוט יפיקו מים מטוהרים וטעימים יותר עם תוספת מגנזיום, גם לבישול, למקלחת ולכל מטרה אחרת.

מחירים משתלמים יותר

בר המים היוקרתי והמעוצב אמנם נעשה פופולרי יותר, אך המחירים עדיין גבוהים למדי. מערכות סינון תת כיוריות, לעומת זאת, מוצעים במחירים משתלמים ונוחים בהרבה. לצד כל היתרונות האחרים שציינו, אין ספק שאנו מקבלים הרבה יותר תמורת תשלום נמוך בהרבה. אם טרנדים לא מנחים את הבחירות שלך וברצונך ליהנות ממים מטוהרים ועם תוספת מגנזיום ללא סיבוכים מיותרים, אין כל ספק כי הפתרון היעיל והאיכותי הזה עשוי להתגלות כאמצעי המשתלם ביותר לסינון המים בבית שלך.