שיפוץ חדר אמבטיה

שיפוץ חדר אמבטיה

כמה עולה שיפוץ חדר אמבטיה?

העלות הממוצעת לשיפוץ חדר אמבטיה בארצות הברית היא בין $5,900 ל-$14,000 , כאשר הממוצע הארצי נע סביב $9,600 . בהתאם לגודל חדר האמבטיה ולסוג השיפוץ, העלות בפועל תשתנה .

למרות שתג המחיר עבור שיפוץ חדר אמבטיה יכול להיות מפחיד, עדכון חדר האמבטיה שלך יכול לשפר את יעילות האנרגיה ולהגדיל את ערך המכירה החוזרת של הבית שלך. דוח עלות מול ערך לשנת 2017 מצביע על כך שבעלי בתים יכולים להחזיר עד 70% מהמחיר של שיפוץ חדר אמבטיה במכירה.

מאמר זה יספק לכם טיפים לגבי העלות של שיפוץ חדר אמבטיה ספציפי ודרכים להבחין בין פרויקטים של עשה זאת בעצמך ומשימות הדורשות עזרה מקצועית. אנו גם נספק מידע כיצד לחסוך כסף על כל רכיב של שיפוץ חדר האמבטיה שלך.

שלבי שיפוץ חדר אמבטיה

כשאתה חושב על התקציב שלך לשיפוץ, זכור את ארבעת השלבים הכלליים האלה : תכנון, הזמנת חומרים, הריסה והתקנה. חלוקת התהליך לארבעת השלבים הללו תעזור לכם להבין את ההיקף המלא של שיפוץ חדר האמבטיה ותקציב הפרויקט .

שלב 1: תכנון

תכנון חדר האמבטיה שלך הוא השלב הראשון בהגדרת ההיקף המלא של הפרויקט שלך. בשלב זה תעשו סיעור מוחות על רעיונות לשיפוץ (האם יהיו לכם אריחי קרמיקה או פורצלן? האם אתם מעוניינים באמבטיה או מקלחת חדשים? משטחים חדשים? איזה סוג?), תקבעו מה תוכלו לעשות לבד ותבנו רשימה של הערכות שיפוץ.

שלב 2: הזמנת חומרים

בעת הזמנת חומרים, זהה מי אחראי להזמנת כל סוג של חומר. בדרך כלל, אנשי מקצוע יכולים לקבל הנחות מחנויות סיטונאיות ולעזור לך להזמין חומרים ספציפיים חתוכים בהתאמה אישית בכמות הנכונה. אם אתם מזמינים חומרים בעצמכם, פנו לחנויות שונות לשיפורי הבית כדי לקבל את המחיר הטוב ביותר ולהבטיח שאתם מזמינים את הגודל והכמות הנכונים כדי למנוע עיכובים בתהליך השיפוץ שלכם.

שלב 3: הריסה

בשלב זה של התהליך, עלות פינוי מוצרי החשמל תשתנה בהתאם לשאלה אם איש מקצוע מבצע את הפינוי או שאתה מבצע את הפרויקט. קבלנים בדרך כלל יגבו עמלות עבור הסרת מכשירי חשמל או ניקוי חדר האמבטיה שלך. על ידי ביצוע רוב עבודת ההסרה בעצמך, תוכל לצמצם עלויות ולהקצות יותר כסף להתקנה.

שלב 4: התקנה

אם בחרת לשכור קבלן , אתה תהיה אחראי לדמי ההתקנה בשלב האחרון של הפרויקט. רוב בעלי המקצוע יגבו דמי התקנה נפרדים בנוסף לעלות בפועל של החומרים שהם יתקין.

עלות שיפוץ חדר אמבטיה לפי אלמנט

כעת, לאחר שיש לך הערכה כמה יעלה שיפוץ חדר אמבטיה ואת ההיקף הפוטנציאלי של הפרויקט שלך, הנה סקירה כללית של אלמנטים שונים בחדר אמבטיה, העלות הממוצעת של שיפוץ אזורים אלה, בין אם כדאי לעשות זאת בעצמך או להזמין מקצועי, וטיפים כיצד תוכל לחסוך כסף.

שימו לב שהעלות הממוצעת של כל אלמנט שיפוץ כוללת את עמלות המוצר וכל דמי התקנה.

אַמבַּטִיָה

1. עלות ממוצעת

החלפת האמבטיה שלך תניב לך כ -1,000-5,100 דולר , כאשר רוב בעלי הבתים יוציאו כ-3,000 דולר. עלות האמבט עצמו נע בין 200 ל-9,000 דולר. אמבטיות בעלות נמוכה, כמו אמבטיות אקריליק או פיברגלס, עולות בין 200 ל-900 דולר. עבור אמבטיה יוקרתית, כמו אמבטיה משיש מתורבת, צפו לשלם בין 1,500 ל-2,200 דולר.

2. עשה זאת בעצמך או מקצוען?

בעוד התקנת אמבטיה עשויה להיראות כמו עבודה רק עבור המקצוענים, ההתקנה היא בדרך כלל תהליך קל . אתה תמיד יכול לבצע מיקור חוץ של תהליך ההתקנה, שיעלה בסביבות $3,000, תלוי בסוג האמבט שאתה מתקין.

3. איך לחסוך כסף

השתמשו בצנרת הקיימת במקום לנסות להעביר את האמבטיה. זה עולה בסביבות 5,000 $ בכל פעם שאתה מעביר מתקני אינסטלציה. בנוסף, במקום להתקין אמבט ספא של 3,500 דולר, שקול לבחור באמבט טבילה בסיסי – בדרך כלל הם זולים בכמה אלפי דולרים.

מקלחת

1. עלות ממוצעת

החלפת המקלחת שלך תעלה 1,100-5,400 דולר , כאשר רוב בעלי הבית מוציאים כ-3,300 דולר. המקלחת עצמה עולה בסביבות 200$ לדגם בסיסי.

2. עשה זאת בעצמך או מקצוען?

שיפוץ מקלחון יכול להיות קצת יותר מסובך מהתקנת אמבטיה. איש מקצוע יוכל לבצע מידות מדויקות של החלל, להתאים אישית את המקלחון שלכם ולהתקין אותו כראוי. רוב שיפוץ המקלחת בעצמך עולים כ-250 דולר, בעוד ששיפוץ מקצועי יעמוד על כ-4,000 דולר. אם אתה רק מחליף את ראש המקלחת, אתה יכול להצליח לעשות את העבודה בעצמך .

3. איך לחסוך כסף

החלף את ראש המקלחת במקום להחליף את כל המקלחת. אתה יכול להתקין ראש מקלחת גשם או עיסוי תוך חמש דקות ולהעניק למקלחת שלך תחושה של ספא.

כִּיוֹר

1. עלות ממוצעת

כיור אמבטיה חדש יעלה כ-200-600 דולר, כאשר רוב בעלי הבתים מוציאים כ-400 דולר. המחיר הממוצע של הכיור עצמו תלוי בסוג ובעיצוב, ויכול לנוע בין 100$ בקצה הנמוך ל-1,300$ בקצה הגבוה. דמי התקנה מסתכמים בדרך כלל בסביבות $200.

2. עשה זאת בעצמך או מקצוען?

להיפטר מכיור קשה מכפי שאתה חושב בגלל הנפח שלו. שקלו להזמין שיפוצניק או אינסטלטור מנוסה שיסיר את הכיור ויתקין אחד חדש.

3. איך לחסוך כסף

במקום להתקין מתקן כיור חדש לגמרי, חפשו תכשיט וינטג' בשווקי פשפשים או בתערוכות עתיקות. חותכים חור ביהירות והכניסו או מעליו כיור.

שרותים

1. עלות ממוצעת

שירותים חדשים יעלו לך 200-500 דולר , כאשר רוב בעלי הבתים מוציאים כ-400 דולר. המחיר הממוצע של אסלה עצמה יכול לנוע בין 120 $ בקצה הנמוך ל- 850 $ בקצה הגבוה.

2. עשה זאת בעצמך או מקצוען?

בעוד שאנשים מסוימים בוחרים להסיר אסלה בעצמם, בדרך כלל מביאים אנשי מקצוע כדי לוודא שהעבודה עומדת בקוד והאסלה החדשה מותקנת כהלכה. למרות שאולי תצטרך לשלם קצת יותר עבור מקצוען כדי להתקין את האסלה שלך, תחסוך מספר שעות של עבודה ידנית.

3. איך לחסוך כסף

שקול להחליף את מושב האסלה והמכסה במקום את כל המבנה – תחסוך בדמי התקנת אינסטלציה.

משטחי עבודה

1. עלות ממוצעת

העלות הממוצעת להחלפת משטחי אמבטיה היא 1,900-5,000 דולר, כאשר רוב בעלי הבית מוציאים כ-2,900 דולר. המחירים ישתנו בהתאם לסגנון, החומרים והגודל.

2. עשה זאת בעצמך או מקצוען?

ניתן להסיר משטחים ללא עזרה מקצועית. עם זאת, ודא שיש לך את המידות הנכונות לפני התקנת דלפק חדש. אם התהליך נראה מסובך מדי, התקשר לקבלן שיעזור במדידות ובהתקנה.

3. איך לחסוך כסף

לכו על משטח גרניט במקום שיש – הוא מייצר משיכה אסתטית דומה ויכול לחסוך לכם הרבה כסף.

רַצָפוּת

1. עלות ממוצעת

העלות הממוצעת לחידוש רצפת חדר האמבטיה שלך היא 1,500-4,400 דולר, כאשר רוב בעלי הבית מוציאים כ-3,000 דולר. התמחור ישתנה בהתאם לחומר המשמש ולגודל השטח המכוסה.

2. עשה זאת בעצמך או מקצוען?

אתה יכול לעקוב אחר שלבי עשה זאת בעצמך כדי להתקין ריצוף חדש או להסתמך על איש מקצוע כדי לוודא שעיצוב הרצפה והסגנון שלך הם בדיוק מה שאתה רוצה.

3. איך לחסוך כסף

אם יש לכם רצפת אריחים, חשבו על דיוס מחדש במקום לקרוע את כל הרצפה. אם אתה מוכן להתקין ריצוף חדש, חשוב לבחור אפשרויות זולות יותר כמו רצפות ויניל או לינוליאום.

ריצוף/קירות

1. עלות ממוצעת

ריצוף חדר אמבטיה עולה בדרך כלל בסביבות 5 דולר למטר מרובע, כאשר המחירים נעים בין 1-55 דולר למטר מרובע. התמחור ישתנה בהתאם לסוג וגודל האריח וכן לגודל השטח אותו תרצף.

2. עשה זאת בעצמך או מקצוען?

ישנם מקרים שבהם ייתכן שיהיה צורך להחליף קירות כדי לתמוך בהוספת פתחי אוורור , תעלות או חיווט. אם זה המקרה, הזמינו איש מקצוע לאחות, או תקנו את הקירות והפכו אותם לפונקציונליים יותר. בעוד שרוב האנשים שוכרים קבלן שירצף קירות, זו יכולה להיות משימת עשה זאת בעצמך אם יש לך את הסבלנות והזמן.

3. איך לחסוך כסף

למרות שהאריחים הם מוקד משמעותי בחדרי אמבטיה, אתה יכול לחסוך כסף על ידי מיקוד לאזורים ספציפיים, כמו קיר במקלחת שלך, במקום לחדר כולו. ישנן גם חלופות אחרות לאריחים, כמו צבע או עץ משוחזר, שמחירם זול יותר לשילוב.

ארונות

1. עלות ממוצעת

ארונות אמבטיה חדשים עולים כ- $1,900-$7,900 ,  כאשר רוב בעלי הבתים מוציאים כ-$4,900. התמחור ישתנה בהתאם לסגנון, גודל וכמות הארונות שברצונך להתקין.

2. עשה זאת בעצמך או מקצוען?

עדכון ידיות ארון או תכונות קטנות יותר היא עבודת עשה זאת בעצמך. עם זאת, אם אתם שוקלים להחליף את כל הארון, שקול להזמין איש מקצוע כדי להתקין ולאבטח את המבנה בצורה נכונה.

3. איך לחסוך כסף

עדכן ארונות על ידי החלפת ידיות ומדפים. בנוסף, מדפים פתוחים זולים יותר מאשר ארונות ויכולים לגרום לחדר להיראות מרווח יותר.

תאורה

1. עלות ממוצעת

תאורת חדר אמבטיה חדשה עולה בדרך כלל 100-800 דולר, כאשר רוב בעלי הבית מוציאים כ-500 דולר. המחיר יהיה תלוי בסוג גוף התאורה ובמספר הנורות שתרצו להתקין.

2. עשה זאת בעצמך או מקצוען?

אם הפרויקט שלך קטן, עדכון תאורה הוא תיקון עשה זאת בעצמך קל. עם זאת, פרויקטי חשמל גדולים יותר יכולים להיות מסוכנים עבור בעל בית לנסות, לכן מומלץ להזמין חשמלאי מורשה. אם תזמינו איש מקצוע, סביר להניח שהם יוסיפו דמי התקנה נוספים, בנפרד מהעלות של האביזרים בפועל.

3. איך לחסוך כסף

קנה בחנויות תאורה ושיפורי בית עבור גופי תאורה זולים יותר או התקן את האורות בעצמך, במקום להזמין איש מקצוע.