סקירת בורסת קראקן Kraken קריפטו ליחידים ועסקים

סקירת בורסת קראקן Kraken: קריפטו ליחידים ועסקים

האם קראקן מתאים לך?

Kraken היא בורסת מטבעות קריפטוגרפית מקוונת המציעה מגוון רחב של אפשרויות השקעה עבור אנשים ומוסדות קרוב ל-200 מדינות ברחבי העולם. אפליקציית ההשקעות תומכת ביותר מ-90 מטבעות קריפטוגרפיים, כולל ביטקוין, ethereum, litecoin, dogecoin ואחרים.

עם זאת, היא אינה מציעה שירותים לסוחרים בניו יורק ובמדינת וושינגטון (ראה רשימה מלאה של ההגבלות הגיאוגרפיות שלה כאן ).

קראקן מספקת מגוון שירותים נוספים למוסדות, עסקים, וייחידים. אלה כוללים ניהול חשבונות, שירותי ייעוץ אחד על אחד, מסחר OTC ותובנות שוק מומחים.

איך קרקן משווה?

לוגו השקעה של Kraken בפוסט Insider של פיננסים אישיים.

קראקן

לוגו Coinbase בפוסט אישי פיננסי Insider.

בסיס מטבעות

לוגו BinanceUS בפוסט Insider של פיננסים אישיים.

Binance.US

מינימום הַשׁקָעָה

$10; המינימום יכול להשתנות בהתאם לסוג המטבע הקריפטוגרפי

מינימום הַשׁקָעָה

$2

מינימום הַשׁקָעָה

$10

עמלות

0% – 0.26%

עמלות

מרווח של 0.50% עבור עסקאות קניה/מכירה; עמלת עסקה מ-$0.99 ל-$2.99; עד 0.50% עבור Coinbase Pro

עמלות

עמלת מסחר נקודתית של 0.1%; עמלת קנייה/מכירה מיידית של 0.5% (עמלה של 4.5% עבור הפקדות בכרטיס חיוב אמריקאי)

בחירות השקעה

מטבעות קריפטו

בחירות השקעה

מטבעות קריפטו

בחירות השקעה

מטבעות קריפטו

חשבון פתוח פתח חשבון פתח חשבון

Kraken , Coinbase ו- Binance כולם מספקים חבילה עצומה של שירותי קריפטו, אך הבורסות משתנות מבחינת מחירים, השקעות זמינות ואפשרויות חשבון.

Kraken ו-Coinbase הם צוואר וצוואר כשמדובר במטבעות קריפטוגרפיים זמינים. שניהם מציעים יותר מ-90 נכסים שונים, עם תמיכה לסוחרים ברחבי העולם. לקראקן יש עמלות נמוכות יותר, אבל Coinbase מתאים יותר למתחילים.

Binance.US מציעה גם מבחר טוב של מטבעות קריפטוגרפיים, אך היא אינה מספקת תכונות כמו חשבונות שוליים או מסחר בחוזים עתידיים.

דרכים להשקיע עם Kraken

Kraken מציעה כיום יותר מ-90 נכסי קריפטו, כולל ביטקוין ואתריום. יהיו לך בעיקר ארבע אפשרויות השקעה בקרקן: נכסי קריפטו, מסחר בחוזים עתידיים, מסחר במרווח ומסחר ללא מרשם (OTC). קראקן גם תומך במספר נכסי פיאט.

בניגוד למטבעות קריפטוגרפיים, מטבעות פיאט הם נכסים פיזיים הנשלטים על ידי מוסד פיננסי מרכזי ומגובה על ידי ממשלות. Kraken תומך בשבעה: USD, EUR, CAD, AUD, GBP, CHF ו-JPY. עם זאת, עמלות ההפקדה והמינימום משתנים עבור כל מטבע. אתה יכול ללמוד עוד כאן .

Kraken מציעה גם חוזים עתידיים, עם פלטפורמת אינטרנט ושתי אפליקציות לנייד המוקדשות במיוחד לסוחרים בחוזים עתידיים. (חוזים עתידיים הם חוזים משפטיים המקנים לך, המשקיע, את הזכות לקנות או למכור נייר ערך במחיר מסוים בתאריך הקרוב.) השירותים העתידיים שלה גם מאפשרים לך ללוות עד פי 50 מהיתרה שלך למסחר.

עם אפשרויות המסחר במרווח של Kraken, אתה יכול למנף, או ללוות, עד פי חמישה מהיתרה בחשבונך כדי לבצע עסקאות נוספות (הבורסה מאפשרת כיום למשקיעים ללוות עד 500,000 $) על עד 16 נכסים שונים . Kraken אומר ששירותי השוליים שלה כוללים גם גישה לאפשרויות הזמנות מתקדמות ופלטפורמת מסחר אינטואיטיבית.

מוסדות

קראקן אומר ששירותי המסחר OTC שלה הם הטובים ביותר עבור מוסדות ואנשים בעלי שווי נטו גבוה (משקיעים עם לפחות מיליון דולר) שצריכים לבצע הזמנות גדולות יותר שעלולות להפריע לשוק הפתוח/בורסת קראקן.

אפשרות חשבון זו כוללת בנוסף תובנות שוק של מומחים, תמיכה מלאה בכל נכסי הקריפטו הרשומים בבורסה של Kraken ומטבעות פיאט, שירותי ייעוץ מומחים אחד על אחד ותמיכה גלובלית 24/7. ו- Kraken מציעה אפשרות נוספת לסוחרים מתקדמים: תוכנית לניהול חשבונות המעניקה לך תמיכה אחד על אחד ממנהל חשבון Kraken.

לבסוף, ההיצע של הבורסה כולל ממשק API של websockets המספק התראות שוק בזמן אמת, תגמולי הימור (הימור מאפשר למשקיעים להרוויח פרסים על ידי נעילת חלק מהנכסים שלהם במשך פרק זמן מסוים), תמיכה במפתח ציבורי ואחסון קר לא מקוון עבור נכסי הקריפטו שלך. (קרקן גם אומר שזה לא שירות ארנק אישי, אז כנראה שעדיף לשקול ארנקי אחסון אחרים ).

האם קראקן אמין?

ל- Kraken יש כרגע דירוג F עם Better Business Bureau . ה-BBB מעריך חברות עם טווח דרגות של A+ עד F, כך שזה מצביע על כך ש-Kraken השיגה ביצועים נמוכים בהיבט מסוים של שירותי תמיכת הלקוחות שלה.

הלשכה מציינת שתי סיבות לדירוג של Kraken: (1) Kraken לא הגיבה ל-43 תלונות שהוגשו נגדה, ו- (2) לקוחות הגישו 47 תלונות נגד העסק. עם זאת, ה-BBB גם אומר שהדירוגים שלו אינם מבטיחים שחברה תהיה אמינה או תבצע טוב, ולכן חשוב לערוך מחקר משלך בנוסף לממצאי הלשכה.

קראקן סגרה 30 תלונות ב-12 החודשים האחרונים, לפי נתוני BBB.

קראקן – שאלות נפוצות (שאלות נפוצות)

האם קראקן טוב?

זה תלוי במה שאתה מחפש בבורסת קריפטו, אבל Kraken בדרך כלל בולטת כפלטפורמה תחרותית בשל מבחר ההשקעות המרחיב שלה, הצעת חוזים עתידיים ומסחר במרווחים, ושירות ליחידים ומוסדות ברמה גלובלית.

האם אזרחי ארה"ב יכולים להשתמש בקרקן?

כן. קראקן תומכת בסוחרים בארה"ב ב-48 מדינות, לא כולל ניו יורק ומדינת וושינגטון.

האם קראקן בטוח?

Kraken פועלת מאז 2011, והיא שמה בראש סדר העדיפויות אבטחה ובטיחות משתמשים. בנוסף לצוות האבטחה הגלובלי שלה, Kraken שומרת על שירותיה תחת מעקב 24/7, והיא נוקטת במספר אמצעים נוספים כדי לשמור על בטיחות הנכסים שלך. אלה כוללים אימות דו-גורמי, ניטור בזמן אמת אחר פעילות חשודה, אישורי אימייל למשיכת חשבון ועוד הרבה יותר.