פילטר ניקוי אבנית לאלקטרה בר

פילטר ניקוי אבנית אלקטרה בר: כך תהנו ממים איכותיים לאורך זמן

פילטר ניקוי אבנית אלקטרה בר – מים נחשבים לנוזל החיים, כך שכל אדם חייב לשתות מים בכמות מספקת ובאיכות גבוהה. ברי מים מציעים את זה בדיוק, כך שהם הפכו למוצר הכרחי באינספור בתים, משרדים ומוסדות ציבוריים. יש בישראל כמה מותגים ודגמים העומדים בחוד החנית בתחום, ביניהם המכשירים של אלקטרה בר מקבלים מקום של כבוד.

 

כאשר אתם קונים בר מים, מתקדם ככל שיהיה, עליכם לדאוג לתחזוקה השוטפת שלו. הפעולה של הסרת אבנית באופן תקופתי היא אחת ההכרחיות בהקשר הזה. חשוב להקפיד לבצע אותה בצורה נכונה, באמצעות הפתרונות המתקדמים המוצעים כיום – דוגמת סנן אבנית אלקטרה בר. אז מה בדיוק הוא עושה? ומהי הדרך הנכונה להשתמש בו?

 

על הסכנות הפוטנציאליות שבהצטברות אבנית

אבנית היא שכבה מוצקה, שהמקור שלה הוא סלע גיר שהומס בעקבות הגשם והגיע למי התהום. היא נוטה להצטבר במכשירים חשמליים ובגופי חימום בהם עוברים מים בטמפרטורה גבוהה. מדובר באחת הבעיות העיקריות של מכשירים ותשתיות מהסוג הזה, על רקע העובדה שהאבנית גורמת בחלק גדול מהמקרים לצרות צרורות.

 

העובדה הראשונה היא שאבנית עלולה לפגוע משמעותית בטעם ובאיכות המים שאנחנו צורכים, מה גם שהיא מהווה מפגע אסתטי (חשבו על כוס תה המוגשת ללקוחות המשרד עם שאריות אבנית בתוכה).

הנזק החמור אפילו יותר הוא למכשירים עצמם. במקרה של מתקני מים, מכונות קפה ומוצרים אחרים בשדה המשחק היא עלולה להקטין משמעותית את אורך החיים של המכשירים השונים. מתקני מים בעלי אבנית בכמויות גבוהות נוטים לסבול מבעיות דוגמת קורוזיה, סתימת צינורות או הרס גוף החימום. אלה משבשות את פעולות המכשירים ועלולות לגרום לעלויות גבוהות, וככל הנראה מיותרות, עבור תיקונים וחלפים.

 

זאת ועוד, מכשירים עמוסי אבנית צריכים להתאמץ יותר כדי לבצע את פעולתם. עובדה זו מגולמת היטב בהוצאות החשמל התופחות. בשימוש לטווח ארוך מדובר בסכומים שעשויים להיות גבוהים עבור התא המשפחתי או העסק הנתון, במיוחד אם מביאים בחשבון את ההתייקרות של מחירי החשמל במרוצת השנים.

 

הפתרון: סנן אבנית

כיום אפשר למצוא כמה פתרונות יעילים ובטוחים מאוד, שיאפשרו לכם להסיר את האבנית ולקבל שקט נפשי לתקופה של כמה חודשים לפחות. פילטר ניקוי אבנית לאלקטרה בר, דוגמת זה של המותג Clean Pod, הוא המוצר העיקרי המשמש למטרה החשובה הזו. הסנן מבוסס על נוסחה של חומצת לימון, חומר אורגני ובטוח לשימוש הידוע ביכולות שלו ליצור סביבה חומצית הגורמת לפירוק האבנית ולהמסתה. כמובן שחשוב לבחור בסנן המותאם לדגם הספציפי של מתקן המים של אלקטרה בר בו אתם משתמשים.

 

על רקע העובדה שאי אפשר למנוע למעשה הצטברות אבנית, הדגש הוא על פתרון שיעלים אותה לתקופה ארוכה ככל שניתן, במינימום מאמץ. על פי היצרנית, התדירות המומלצת של שימוש בפילטרים עבור מכשירי אלקטרה בר היא אחת לשלושה חודשים לפחות, כלומר, ארבע פעמים בשנה ומעלה. חשוב להקפיד על התדירות הנדרשת כדי להבטיח מכשיר שממשיך לתפקד באופן מיטבי לאורך זמן, תוך שהוא מאפשר לכם ליהנות ממים צלולים, טעימים ובריאים.

ניתן למצוא אצלנו לשיווק גם כל סוגי הסננים לתמי 4 ו פילטר לתמי 4.