שירותי מחשוב לעסקים

אנחנו פתוחים ומסוגלים לפתור את צרכי ה- IT העסקיים שלך

עם זאת, עדיין לא בטוח אם וירוס הקורונה אכן נעלם מחיינו עדיין, לא ניתן להפריז בחשיבותם של עסקים השומרים על מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, ציוד רשת וציוד טכנולוגי אחר – במיוחד במדינות שבהן היה ועדיין יש יותר זמן לבזבז על פי צווי נעילה. ואם אתה עסק שאינו גדול מספיק או כרגע לא מכניס מספיק הכנסות כדי לתמוך בצוות IT ייעודי, אתה בטח כבר יודע כמה זה אתגר באמת.

למרבה המזל, אם אתה נכנס לקטגוריה זו של עסקים, קיים פתרון זול עבורך כדי לוודא שהעסק שלך ימשיך לפעול במהלך התפרצות COVID-19. בשירות המחשבים עכשיו, אנחנו עדיין פתוחים – ואנחנו ממשיכים לספק את כל השירותים שלנו שאנו מספקים בדרך כלל ללקוחותינו.

בשירות המחשבים עכשיו אנו מציעים שירותים המותאמים לצרכי עסקים כלשהם, בין אם הצרכים הללו הם תיקון / כוונון מחשב חד פעמי או רייטנר קבוע בשירותי מחשוב לעסקים, כך שתוכלו לסמוך על אחד הטכנאים המנוסים שלנו בכל פעם בעיה עולה במהלך יום העבודה ומוגנת באופן פעיל מפני בעיות טכניות ואיומי אבטחת סייבר.

דרך נוספת בה אנו יכולים לעזור לעסק שלך לשמור על פרודוקטיביות במהלך משבר ה- COVID היא שנוכל להגדיר שיטות לעבודות מרוחקות כגון אפשרויות חומת אש VPN כדי להרחיק למחשבים המשרדים או להעביר את הנתונים שלך לענן כדי לספק לעובדים גישה לחשובים , הכרחי לנתוני עבודה מכל מקום המחובר לאינטרנט.

אם אתה עסק הזקוק לתמיכה טכנית, שירות המחשבים עכשיו עדיין פתוח וכאן לעזור! אם אחד מהשירותים שלעיל היה מעניין אותך, אל תהסס להתקשר אלינו למספר 077-4000179 או לחץ כאן כדי לעבור לטופס יצירת קשר כדי לברר כיצד עוד נוכל לעזור לך ולעסק שלך.